Hyvästi, ruokala!
Hirsirakenteista uudisrakennusta päiväkodin ja alaluokkien käyttöön ei olisi ollut mahdollista rakentaa tälle tontille ilman vanhan purkamista.
Tyrnävä
Kirkkomännikön koulun ruokasalille ja keittiölle ollaan lausumassa hyvästejä. Koulun 80-luvulla rakennettu osa on ollut jo vuoden käyttämättä sisäilmaongelmien vuoksi, ja nyt se saa väistyä uudisrakennuksen tieltä.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin