Kempeleestä on tullut "pohjoisen Kauniainen" – Tuomas Lohi kertoo, kuinka se onnistui
Kempele on aluekehityksen asiantuntijan Timo Aron mukaan Suomen kehyskuntien aatelia. Oulu sen sijaan on "nähnyt parempiakin aikoja".
Kempeleen kunnanjohtajalla Tuomas Lohella on hymy herkässä. Oulun eteläinen naapuri kylpee jälleen positiivisessa valossa.
Aluekehittämisen konsulttiyhtiö MDI:n tuore EVP-indeksi nimittäin osoittaa, että Kempeleessä riittää elinvoimaa, vetoa ja pitoa.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin