Poh­jois-Poh­jan­maan Ur­hei­lu­gaa­las­sa Vi­hi­luo­don ky­lä­yh­dis­tys pal­kit­tiin Oulun kau­pun­gin Lii­kun­ta­te­ko-pal­kin­nol­la ja Kempele Vuoden lii­kut­ta­vin kunta -pal­kin­nol­la

Kempele

Pohjois-Pohjanmaan perjantaina vietetyssä Urheilugaalassa Kempeleeseen tuli kaksi palkintoa.

Oulun kaupunki palkitsi Vihiluodon kyläyhdistyksen Liikuntateko- palkinnolla yhdistyksen toiminnasta liikunnan hyväksi. Kyläyhdistyksen puolesta palkintoa olivat vastaanottamassa Antti Pirttikoski ja Matti Niskanen.

– Haluan kiittää tämän huomionosoituksen antaneita. Näen, että tämä on erityisesti tunnustus yhteisöllisyydelle ja talkootyölle, jota vihiluotolaiset tekevät, lausui Vihiluodon kyläyhdistyksen puheenjohtaja Matti Niskanen.

– Haluan kiittää myös kaikkia hyväntahtoisia yhteistyökumppaneiltamme, joiden ansiosta toimintamme tässä laajuudessa on mahdollista.

Kempeleen kunta sai urheilugaalassa puolestaan Pohjois-Pohjanmaan liikkuvin kunta -palkinnon. Palkintoa olivat vastaanottamassa kunnanvaltuuston varapuheenjohtaja Ahti Tahkola ja Kempele Akatemian johtaja Eero Kauppi.

Palkintoperusteena on Kempeleen kunnan pitkäjännitteinen työ liikunnan edistämiseksi sekä liikuntaolosuhteillaan että omalla toiminnallaan.

Mainos
Rantalakeuden pelit

Pelaa Rantalakeuden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä