Kolumni

Äitini mun

Kirkon ikkunasta

Tulevana sunnuntaina vietämme äitienpäivää. Ensimmäistä äitienpäivää vietettiin Suomessa vuonna 1918. Viralliseksi liputuspäiväksi se tuli vuonna 1947. Takana oli sotavuodet, ja ajateltiin, että äitien taakka oli suurempi kuin muiden, koska äiti oli kaikkia varten.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit