Kirkon ikkunasta
Tulevana sunnuntaina vietämme äitienpäivää. Ensimmäistä äitienpäivää vietettiin Suomessa vuonna 1918. Viralliseksi liputuspäiväksi se tuli vuonna 1947. Takana oli sotavuodet, ja ajateltiin, että äitien taakka oli suurempi kuin muiden, koska äiti oli kaikkia varten.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit