Senja Erkkilällä (kesk.) oli mukanaan Tyrnävän kunnanvaltuuston kokouksen nuorin osallistuja.
Kuva: Heli Rintala
Tyrnävän kunnanvaltuuston syyskausi käynnistyi alle tunnin kestäneellä kokouksella, sillä esityslistalla oli varsinaisina asiakohtina vain kaksi kiinteistökauppaa ja kunnan edustajan valitseminen Oulun ympäristötoimi -liikelaitoksen johtokuntaan.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit