Limingan Niittomiesten kausi salibandykentillä ei sujunut toivotulla tavalla. Uutta nousua on kuitenkin alettu rakentaa. Kuva maaliskuulta, jolloin pelattiin ensimmäinen karsintaottelu niittareiden ja Loviisan TOR:n välillä.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin