Mainos: Tutustu Rantalakeus Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

Mil­lais­ta ur­hei­lu­seu­ra­toi­min­taa yri­tyk­set ha­lua­vat spon­so­roi­da? – "Hyvin monelle yri­tyk­sel­le esi­mer­kik­si yh­teis­kun­ta­vas­tuul­li­suus on tärkeä arvo"

Urheilun sponsorointipotti on Suomessa suuri. Yhteistyökumppanilta yritykset haluavat usein vastuullista toimintaa.

Lasten ja nuorten liikuntaa halutaan tukea myös vastikkeettomasti. Moni yritys kokee sen tärkeäksi.
Lasten ja nuorten liikuntaa halutaan tukea myös vastikkeettomasti. Moni yritys kokee sen tärkeäksi.
Kuva: Susanna Eksymä

Viime vuonna yritykset käyttivät Suomessa erilaisiin sponsorointeihin 270 miljoonaa euroa. Urheilun osuus potista oli noin 170 miljoonaa. Summassa eivät ole mukana paikallistason kumppanuudet.

Luvut löytyvät Sponsorointi & Tapahtuma ry:n tilaamasta markkinakatsauksesta, jolla selvitetään vuosittain sponsoroinnin määrä ja siihen liittyvät erityisarvot.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.