Li­min­gan Niit­to­mies­ten edus­tus­jouk­kue palaa pe­li­ken­til­le – lauan­tai­na vas­tas­sa Saimaan Pallo ja sun­nun­tai­na Pirkat

Korona-altistumisesta johtunut karanteeni on ohi.

Liminka

Salibandyn miesten Divarissa pelaava Limingan Niittomiesten edustusjoukkue palaa korona-altistumisesta johtuneen karanteenin jälkeen takaisin pallon perään. Niittareiden piti pelata FBC Turkua ja Pirkkalan Pirkkoja vastaan, mutta pelit jouduttiin perumaan karanteenin vuoksi.

Ilmoita asiavirheestä