Hyvän mielen bussikuski
Kempeleläinen Veijo Saarikoski saa virtaa asiakkaiden kohtaamisesta. Viime vuonna hänet palkittiin Vuoden kuljettajana. Tunnustus poiki myös kutsun Linnaan juhliin.
Merikoskenkadun taukotuvassa Oulussa käy kova porina, kun bussikuskit ovat kokoontuneet tauolleen. Puhutaan töistä ja elämästä, hurttia huumoriakin viljellään. Jos vieruskaverilla sattuu olemaan huono päivä, kysytään, mikä mieltä painaa.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin