Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Hyvä kasvoi kerran Kem­pe­lees­sä – kon­ser­va­to­rio­yh­teis­työn loppu uhkaa lasten har­ras­tuk­sia

Lukijalta

Saimme yllättäen tiedon, että Kempele on päättänyt lopettaa yhteistyösopimuksen Oulun konservatorion kanssa tämän lukuvuoden loppuun säästösyihin vedoten. Tieto on järkyttänyt konservatoriossa opiskelevien lasten ja nuorten perheitä ja herättänyt suurta huolta harrastuksen jatkuvuudesta.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit