Susanna Rapinoja lauloi aikanaan Thee Ultra Bimboos -yhtyeessä, jolla on meneillään juhlavuosi. Yhtye esiintyi nimittäin ensimmäisen kerran 30 vuotta sitten Helsingin Semifinal-klubilla.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit