Kempeläiset ovat valmiita käyttämään raiteita jatkossakin.
Kuva: Taneli Kärki
Selvä kempeleläisenemmistö eli 63 prosenttia vastaajista suhtautuu myönteisesti lähijunaliikenteen kehittämiseen, selviää Kempeleen kunnan tekemästä kyselystä.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit