Tilaajille

Samuel laittaa pipon päähän ja kameran käyn­tiin – kem­pe­le­läis­kaup­piaan Tik­Tok-vi­deot ke­rää­vät jat­ku­vas­ti lisää seu­raa­jia: "Siellä ei var­si­nai­ses­ti ole suun­ni­tel­tua si­säl­töä, vaan jut­te­len vi­deoil­la myös ihan ar­ki­sis­ta asiois­ta"

Satomaalla on jo lähes 17 000 sosiaalisen median seuraajaa. Videoille päätyy kaupan arkea.

Kempele
Samuel Satomaa esiintyy TikTok-videoissaan pipo päässä ja hymy kasvoilla. Kokkokankaan K-kauppias on kerännyt nopeasti suuren määrän seuraajia.
Samuel Satomaa esiintyy TikTok-videoissaan pipo päässä ja hymy kasvoilla. Kokkokankaan K-kauppias on kerännyt nopeasti suuren määrän seuraajia.
Kuva: Sara Satomaa

Kokkokankaan K-marketissa saattaa olla tarjouksia, joita ei kuitenkaan mitenkään merkitä lapuin tarjoustuotteiksi. Kaikesta huolimatta visut kuluttajat saapuvat kauppaan ostoksille edullisen hinnan perässä. Kuulostaa mahdottomalta, mutta innovatiivinen kauppias Samuel Satomaa onnistui kiinalaisen mobiilisovelluksen avulla tekemään mahdottomasta mahdollista.

– Laitoin kokeeksi tarjousvideon TikTokkiin, jotta näen kuinka paljon lähialueen ihmiset videoitani katsovat. Tarjous oli iso smurffilimukka eurolla. Siinä meni viisi minuuttia ja ensimmäiset asiakkaat olivat jo tarjousta hakemassa. Koko erä myytiin nopeasti loppuun, Sara-vaimonsa kanssa kauppaa pitävä Satomaa kertoo.