Päätoimittajien yhdistys uskoo, että ensitiedotteiden jakelun loppu johtaa herkästi disinformaation leviämiseen. Arkistokuva.
Kuva: Erkki Hujanen
Sisäministeriön ylläpitämä pelastustoimen mediapalvelu Peto-media lakkautetaan syyskuussa.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit