Vuoden vammaisystävällinen toimija Limingan 4H toiminnanohjaaja Laura Nissilä, toiminnanjohtaja Anitta Heikkinen ja hallituksen varapuheenjohtaja Miia Multamäki.
Kuva: Suvi Leppäharju
Limingan vammaisneuvosto palkitsi Limingan 4H-yhdistyksen vuoden 2025 vammaisystävällisenä toimijana.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit