Li­min­gan 4H-yh­dis­tys on Vuoden vam­mais­ys­tä­väl­li­nen toimija

Liminka
Vuoden vammaisystävällinen toimija Limingan 4H toiminnanohjaaja Laura Nissilä, toiminnanjohtaja Anitta Heikkinen ja hallituksen varapuheenjohtaja Miia Multamäki.
Vuoden vammaisystävällinen toimija Limingan 4H toiminnanohjaaja Laura Nissilä, toiminnanjohtaja Anitta Heikkinen ja hallituksen varapuheenjohtaja Miia Multamäki.
Kuva: Suvi Leppäharju

Limingan vammaisneuvosto palkitsi Limingan 4H-yhdistyksen vuoden 2025 vammaisystävällisenä toimijana.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Rantalakeuden pelit

Pelaa Rantalakeuden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä