Kem­pe­lees­sä kaa­hat­tiin ja ta­pel­tiin it­se­näi­syys­päi­vän iltana

Henkilöauton kuljettaja ajoi roimaa ylinopeutta moottoritiellä Kempeleessä lauantai-iltana, kerrotaan Oulun poliisilaitokselta. Poliisin partio pysäytti kymmenen aikaan ajoneuvon, jonka nopeudeksi mitattiin Pohjantiellä 154 kilometriä tunnissa. Tieosuudella on satasen nopeusrajoitus.

Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Pari tuntia myöhemmin henkilö löi toista henkilöä yleisötapahtumassa Kempeleessä. Tilaisuuden järjestyksenvalvoja ilmoitti asiasta paikalla olleelle poliisipartiolle. Lyöjä otettiin kiinni pahoinpitelystä epäiltynä.

Mainos
Rantalakeuden pelit

Pelaa Rantalakeuden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä