Joukkueen varakapteeni Olli Tahkola kertoo, että Kiekko-Kettujen tarkoitus on nauttia liikkumisesta ja pitää hauskaa.
Kuva: Emilia Tiitto
Kempeleen Kiekko-Ketut palasi viime syksynä Jääkiekkoliiton alaisiin sarjoihin yli 30 vuoden tauon jälkeen, kun 1980- ja 1990-luvulla syntyneiden kettukasvattien tiivis yhteisö ilmoitti...
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit