Ha­luat­ko helteet ta­kai­sin? Ky­syim­me Li­min­gas­sa pi­täi­si­kö tänä kesänä päästä vielä hi­koi­le­maan?

"Kesäsää on täydellinen, kun aurinkoa ja sadetta on sopivassa suhteessa.”

-
Kuva: Mirko Kovalainen
”En kaipaa helteitä takaisin. Ei haittaa lämminkään kesä, mutta kohtuus kaikessa. Alle 25 astetta on sopiva. Kesäsää on täydellinen, kun aurinkoa ja sadetta on sopivassa suhteessa.”
Mainos
Rantalakeuden pelit

Pelaa Rantalakeuden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä