Ihan tavallinen maanantai
Vietimme tunteja Limingassa päivystyksessä. Päivän aikana lähetettiin terveisiä pääministerille ja ruodittiin Pohdetta perin pohjin.
Liminka
Arjen aitiopaikalla
Vietimme kokonaisen maanantaina Limingan sosiaali- ja terveyskeskuksen päivystyksessä. Käsidesi haisi, kello tikitti äänekkäästi ja potilailla ja henkilökunnalla oli paljon asiaa.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin