Kem­pe­lees­sä val­tuu­te­tut haas­ta­vat kun­ta­lai­set ul­koi­le­maan van­hus­ten kanssa

Väestön vanhetessa ulkoiluapua tarvitaan yhä enemmän.
Väestön vanhetessa ulkoiluapua tarvitaan yhä enemmän.
Kuva: Vesa Joensuu

Kempeleessä kunnanvaltuutetut haastavat kaikki kuntalaiset mukaan valtakunnalliseen Vie vanhus ulos -kampanjaan.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Rantalakeuden pelit

Pelaa Rantalakeuden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä