Ossi Meriläinen oli hyvässä lyönnissä puolivälieräavauksessa, mutta kotiutusyrityskerrat jäivät vähiin.
Kuva: Lassi Karvonen
Miesten Superpesis, 1. puolivälierä, ViVe–KeKi 2–1 (1–2, 3–2, 3–0)
Vimpelin Veto nappasi ensimmäisen kiinnityksen miesten Superpesiksen välieräpaikkaan kukistamalla Kempeleen Kirin supervuoroparin jälkeen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit