Valtuustoaloitteessa esitetään, että Kempele yhdistäisi kesä- ja kausityösetelit niin, että 16–18-vuotiaat voisivat hyödyntää niitä toukokuun alusta vuoden loppuun.
Kuva: Anna Anttila
Kempeleen kunnanvaltuuston maanantaisessa kokouksessa jätettiin kolme aloitetta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit