Lauantaina alkanut helle jatkuu vielä alkuviikostakin. Arkistokuva.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Oulun kuluvan kesän lämpöennätys on mennyt rikki, kun lämpömittarien lukemat kohosivat sunnuntaina yli 28 asteeseen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Rantalakeus Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit